Hospodářská politika ČR po vstupu do EU a její dopad na rozvoj "OREA HOTELS" – Ing. Michaela VÍTKOVÁ
Ing. Michaela VÍTKOVÁ
Master's thesis
Hospodářská politika ČR po vstupu do EU a její dopad na rozvoj "OREA HOTELS"
Economic Policy of the Czech Republic after the Enlargement of the EU and it´s Impact on "OREA HOTELS" Development
Abstract:
V diplomové práci hodnotím vývoj hospodářské politiky ČR po roce 1990 a formuluji stav a podstatu podnikatelské činnosti po vstupu ČR do EU. Proces strukturálních změn dělím na tři hlavní etapy: etapu - zahrnující léta 1990 až 1993, spojenou s ekonomickým poklesem, etapu - od r. 1993, spojenou s určitým ekonomickým růstem a etapu - od r. 2000, spojenou se vstupem ČR do EU. Na tomto základě hodnotím …moreAbstract:
In Master thesis I evaluate the progress of economic policy of the Czech republic after 1990 and formalize status and the principle of the enterprise activity of the Czech republic after entry to the EU. There are three main periods of structural adjustment: period contained years 1990 to 1993 that is connected with economic depression, period from the year 1993 that is connected to economic progression …moreKeywords
Ubytovací průmysl cestovní ruch hotelový řetězec kapacita hotelů hromadné ubytovací zařízen hospodářská politika hospodářský růst zaměstnanost inflace poptávka nabídka podnikatelská činnost marketing marketingový mix zákazník produkt distribuce komunikace marketingová analýza nákladová analýza.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier:
3994
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÍTKOVÁ, Michaela. \textit{Hospodářská politika ČR po vstupu do EU a její dopad na rozvoj ''OREA HOTELS''}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/gp4mh8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VÍTKOVÁ, Michaela. Hospodářská politika ČR po vstupu do EU a její dopad na rozvoj "OREA HOTELS". Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie pro začínající podnikatelskou činnost v gastronomii
Klára Harvánková -
Podnikatelská činnost vybrané firmy
Jana ŠOFFROVÁ -
Podnikatelská činnost vybrané firmy
Jana ŠOFFROVÁ -
Pořadatelství sportovních aktivit jako podnikatelská činnost
Martin Kňáva -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Návrh podnikatelského plánu pro vedlejší podnikatelskou činnost v odvětví ubytování
Lucie Beinsteinová -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Současná hospodářská politika České republiky
Martin Smejkal