Hospodářská politika ČR po vstupu do EU a její dopad na rozvoj "OREA HOTELS" – Ing. Michaela VÍTKOVÁ
Ing. Michaela VÍTKOVÁ
Diplomová práce
Hospodářská politika ČR po vstupu do EU a její dopad na rozvoj "OREA HOTELS"
Economic Policy of the Czech Republic after the Enlargement of the EU and it´s Impact on "OREA HOTELS" Development
Anotace:
V diplomové práci hodnotím vývoj hospodářské politiky ČR po roce 1990 a formuluji stav a podstatu podnikatelské činnosti po vstupu ČR do EU. Proces strukturálních změn dělím na tři hlavní etapy: etapu - zahrnující léta 1990 až 1993, spojenou s ekonomickým poklesem, etapu - od r. 1993, spojenou s určitým ekonomickým růstem a etapu - od r. 2000, spojenou se vstupem ČR do EU. Na tomto základě hodnotím …víceAbstract:
In Master thesis I evaluate the progress of economic policy of the Czech republic after 1990 and formalize status and the principle of the enterprise activity of the Czech republic after entry to the EU. There are three main periods of structural adjustment: period contained years 1990 to 1993 that is connected with economic depression, period from the year 1993 that is connected to economic progression …víceKlíčová slova
Ubytovací průmysl cestovní ruch hotelový řetězec kapacita hotelů hromadné ubytovací zařízen hospodářská politika hospodářský růst zaměstnanost inflace poptávka nabídka podnikatelská činnost marketing marketingový mix zákazník produkt distribuce komunikace marketingová analýza nákladová analýza.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3994
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÍTKOVÁ, Michaela. \textit{Hospodářská politika ČR po vstupu do EU a její dopad na rozvoj ''OREA HOTELS''}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/gp4mh8/.
Jak správně citovat práci
VÍTKOVÁ, Michaela. Hospodářská politika ČR po vstupu do EU a její dopad na rozvoj "OREA HOTELS". Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro začínající podnikatelskou činnost v gastronomii
Klára Harvánková -
Podnikatelská činnost vybrané firmy
Jana ŠOFFROVÁ -
Podnikatelská činnost vybrané firmy
Jana ŠOFFROVÁ -
Pořadatelství sportovních aktivit jako podnikatelská činnost
Martin Kňáva -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Návrh podnikatelského plánu pro vedlejší podnikatelskou činnost v odvětví ubytování
Lucie Beinsteinová -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Současná hospodářská politika České republiky
Martin Smejkal