Promoting Learner Autonomy through Reading Strategy Instruction in EFL Classes in Lower Secondary School – Bc. Karla Činčalová
Bc. Karla Činčalová
Diplomová práce
Promoting Learner Autonomy through Reading Strategy Instruction in EFL Classes in Lower Secondary School
Promoting Learner Autonomy through Reading Strategy Instruction in EFL Classes in Lower Secondary School
Abstract:
This diploma thesis analyses the possible ways a teacher can use to assist learners in an EFL class to become more strategic, and more effective readers. The project was tested at basic school Lesní with 18 pupils of 8th grade whose knowledge of English was between A1 and A2 of the Common European Framework of Reference. The practical implementation of the project was realized at the beginnings of …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá způsoby, jak může učitel pomoci studentům cizího jazyka na druhém stupni základní školy k tomu, aby se z nich stali strategičtější a efektivnější čtenáři. Praktický projekt byl testován s 18 žáky 8. třídy na základní škole Lesní, jazyková úroveň žáků byla mezi A1 a A2 společného evropského referenčního rámce. Praktická realizace projektu probíhala na začátku pěti po sobě …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2013
Zveřejnit od: 15. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČINČALOVÁ, Karla. \textit{Promoting Learner Autonomy through Reading Strategy Instruction in EFL Classes in Lower Secondary School}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/gp5uzo/.
Jak správně citovat práci
Činčalová, Karla. Promoting Learner Autonomy through Reading Strategy Instruction in EFL Classes in Lower Secondary School. Liberec, 2013. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.7.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 7. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / anglický jazyk - základy společenských věd (nav.SŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářské dovednosti žákyně s těžkou sluchovou vadou
Pavla Smolová -
Předčtenářské dovednosti u dětí předškolního věku
Pavlína Marečková -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Vliv angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazyka
Kristýna PETŘÍČKOVÁ -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová