Komunikační strategie ve vybraném podniku – Bc. Michaela SCHICKEROVÁ
Bc. Michaela SCHICKEROVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie ve vybraném podniku
Communication strategy of a specific company
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii ve vybraném podniku. V teoretické části se text zabývá nejprve základními pojmy spojenými s komunikací a jejími procesy a následně jsou podrobně rozebrány jednotlivé kroky komunikační strategie. S tématem souvisí i marketingový mix, na který navazuje kapitola komunikačního mixu a jeho nástrojů. Empirická část je založená na zpracování komunikační …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on a communication strategy of the selected company. The theoretical part first deals with some basic definitions related to communication and its processes. Following, some particular steps of a communication strategy are analysed in detail. The next chapter is focused on marketing mix which is also related to the topic. It is followed by the chapter communication mix …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Ladislav Rolínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHICKEROVÁ, Michaela. Komunikační strategie ve vybraném podniku. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová
Názov
Vložil
Vložené
Práva