Maxim Panfilov

Bachelor's thesis

Možnosti marketingové orientace kavárenských řetězců v ČR z hlediska očekávaní zákazníků a nabízených služeb kavárenského odvětví

Possibilities of marketing orientation of coffee chains in the Czech Republic in terms of customer expectations and services offered by the coffee industry
Abstract:
Hlavním cílem této práce je zhodnocení marketingového přístupu vybraných kavárenských řetězců podle kritérii 4P a dalších nástrojů vyplývajících ze specifik marketingu maloobchodu a služeb, vycházejících z marketingového mixu. Následně předložit návrh přístupu k formování marketingové orientace kavárenského řetězce. Dalším cílem je navržení přístupu, vedoucího ke zvýšení povědomí o kávě a kavárenské …more
Abstract:
The main goal of this thesis is to evaluate the marketing strategy of selected coffee chains according to the 4P criteria and other tools resulting from the specifics of retail and service marketing, based on the marketing mix. Subsequently, to present a proposal for an approach to the formation of the marketing orientation of the coffee chain. Another goal is to propose an approach leading to increasing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Daniela Kolouchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80626