Možnosti marketingové orientace kavárenských řetězců v ČR z hlediska očekávaní zákazníků a nabízených služeb kavárenského odvětví – Maxim Panfilov
Maxim Panfilov
Bachelor's thesis
Možnosti marketingové orientace kavárenských řetězců v ČR z hlediska očekávaní zákazníků a nabízených služeb kavárenského odvětví
Possibilities of marketing orientation of coffee chains in the Czech Republic in terms of customer expectations and services offered by the coffee industry
Abstract:
Hlavním cílem této práce je zhodnocení marketingového přístupu vybraných kavárenských řetězců podle kritérii 4P a dalších nástrojů vyplývajících ze specifik marketingu maloobchodu a služeb, vycházejících z marketingového mixu. Následně předložit návrh přístupu k formování marketingové orientace kavárenského řetězce. Dalším cílem je navržení přístupu, vedoucího ke zvýšení povědomí o kávě a kavárenské …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to evaluate the marketing strategy of selected coffee chains according to the 4P criteria and other tools resulting from the specifics of retail and service marketing, based on the marketing mix. Subsequently, to present a proposal for an approach to the formation of the marketing orientation of the coffee chain. Another goal is to propose an approach leading to increasing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80626
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Daniela Kolouchová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PANFILOV, Maxim. \textit{Možnosti marketingové orientace kavárenských řetězců v~ČR z~hlediska očekávaní zákazníků a~nabízených služeb kavárenského odvětví}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/gpdboy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80626
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Rozšíření distribučního řetězce – případová studie: kavárenský řetězec
Jan Vaněk -
Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)
Kristýna Semeráková -
Využívání marketingových nástrojů kavárenským řetězcem Costa Coffee
Veronika Zedková -
Hodnocení spokojenosti českých spotřebitelů s kavárenskými řetězci Costa Coffee a CrossCafe
Richard Vereb -
Analýza a návrh vylepšení marketingové komunikace společnosti The Miners
Ekaterina Khlynovskikh -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová