Maxim Panfilov

Bakalářská práce

Možnosti marketingové orientace kavárenských řetězců v ČR z hlediska očekávaní zákazníků a nabízených služeb kavárenského odvětví

Possibilities of marketing orientation of coffee chains in the Czech Republic in terms of customer expectations and services offered by the coffee industry
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zhodnocení marketingového přístupu vybraných kavárenských řetězců podle kritérii 4P a dalších nástrojů vyplývajících ze specifik marketingu maloobchodu a služeb, vycházejících z marketingového mixu. Následně předložit návrh přístupu k formování marketingové orientace kavárenského řetězce. Dalším cílem je navržení přístupu, vedoucího ke zvýšení povědomí o kávě a kavárenské …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to evaluate the marketing strategy of selected coffee chains according to the 4P criteria and other tools resulting from the specifics of retail and service marketing, based on the marketing mix. Subsequently, to present a proposal for an approach to the formation of the marketing orientation of the coffee chain. Another goal is to propose an approach leading to increasing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80626