Možnosti marketingové orientace kavárenských řetězců v ČR z hlediska očekávaní zákazníků a nabízených služeb kavárenského odvětví – Maxim Panfilov
Maxim Panfilov
Bakalářská práce
Možnosti marketingové orientace kavárenských řetězců v ČR z hlediska očekávaní zákazníků a nabízených služeb kavárenského odvětví
Possibilities of marketing orientation of coffee chains in the Czech Republic in terms of customer expectations and services offered by the coffee industry
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zhodnocení marketingového přístupu vybraných kavárenských řetězců podle kritérii 4P a dalších nástrojů vyplývajících ze specifik marketingu maloobchodu a služeb, vycházejících z marketingového mixu. Následně předložit návrh přístupu k formování marketingové orientace kavárenského řetězce. Dalším cílem je navržení přístupu, vedoucího ke zvýšení povědomí o kávě a kavárenské …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to evaluate the marketing strategy of selected coffee chains according to the 4P criteria and other tools resulting from the specifics of retail and service marketing, based on the marketing mix. Subsequently, to present a proposal for an approach to the formation of the marketing orientation of the coffee chain. Another goal is to propose an approach leading to increasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80626
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PANFILOV, Maxim. \textit{Možnosti marketingové orientace kavárenských řetězců v~ČR z~hlediska očekávaní zákazníků a~nabízených služeb kavárenského odvětví}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/gpdboy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80626
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Rozšíření distribučního řetězce – případová studie: kavárenský řetězec
Jan Vaněk -
Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)
Kristýna Semeráková -
Využívání marketingových nástrojů kavárenským řetězcem Costa Coffee
Veronika Zedková -
Hodnocení spokojenosti českých spotřebitelů s kavárenskými řetězci Costa Coffee a CrossCafe
Richard Vereb -
Analýza a návrh vylepšení marketingové komunikace společnosti The Miners
Ekaterina Khlynovskikh -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová