Stimulační program POHÁDKA a jeho využití pro podporu školní připravenosti dětí s odloženou školní docházkou – Bc. Radka VEJMOLOVÁ
Bc. Radka VEJMOLOVÁ
Master's thesis
Stimulační program POHÁDKA a jeho využití pro podporu školní připravenosti dětí s odloženou školní docházkou
Stimulating programme "Fairy tale" and its use in preparing children who have had deferred compulsory education for school
Anotácia:
Práce se zabývá vytvořením stimulačního programu "Pohádka" a jeho využitím pro podporu školní připravenosti dětí s odloženou školní docházkou. Teoretická část popisuje legislativu předškolního vzdělávání, rámcový vzdělávací program, charakteristiku dítěte předškoláka a možnost práce s pohádkou, jako součást předškolního vzdělávání. Další kapitoly se zabývají odkladem školní docházky, školní zralostí …viacAbstract:
This thesis deals with creating a stimulation programme "Fairy Tale" and its application on the school preparation of the children with postponed school attendance. Theoretical part describes the legislative of the pre-school education, frame educational programme, characteristics of the child preschooler and the possibilities od activities connected with fairy tales, which are part of the preschool …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEJMOLOVÁ, Radka. \textit{Stimulační program POHÁDKA a jeho využití pro podporu školní připravenosti dětí s odloženou školní docházkou}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/gpetkt/.
Jak správně citovat práci
VEJMOLOVÁ, Radka. Stimulační program POHÁDKA a jeho využití pro podporu školní připravenosti dětí s odloženou školní docházkou. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační schopnosti u předškolních dětí s odloženou školní docházkou
Markéta Neuvirtová -
Odklad školní docházky u dětí s nedostatečnou školní zralostí a školní připraveností
Martina Nesrstová -
Rozvoj dílčích funkcí u dětí s odloženou školní docházkou v přípravné třídě
Sylvie Zemanová -
Vzdělávání děti s odloženou školní docházkou v mateřské škole
Lucie LUTEROVÁ -
Práce s dítětem s podpůrným opatřením a odloženou školní docházkou
Petra SOLANSKÁ -
Práce s dětmi s odloženou školní docházkou v mateřské škole
Sára Hráčková -
Přetrvávající primární reflexy u dětí s odloženou školní docházkou
Veronika PETRÁKOVÁ -
Reedukace oslabení dílčích funkcí v průběhu odložené školní docházky se zaměřením na grafomotoriku a jemnou motoriku
Aneta Kostohryzová
Názov
Vložil
Vložené
Práva