Roman Shul

Bakalářská práce

Optimalizace PPC kampaně

Optimalization of PPC campaign
Anotace:
Práce se zabývá analýzou online marketingu, především potom PPC reklamou. V práci je popsán systém AdWords, platforma od Google, na které PPC kampaně běží. V teoretické části je vysvětlena struktura a princip fungování těchto reklam. V praktické části potom nahlédneme do firmy McRAI s.r.o., která pro svou propagaci využívá právě tohoto systému. Cíle, které byly určeny pro jejich kampaň, kombinují snahu …více
Abstract:
The thesis deals with analysis of online marketing, especially PPC advertising. The AdWords system, a platform from Google on which PPC campaigns function on, is described here. The structure and the principle of how these advertisements work are explained in the theoretical part. In the practical part we look into the company McRAI s.r.o., that uses this system for their promotion. Targets, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
  • Vedoucí: Radim Čermák
  • Oponent: Jaromír Veber

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68875

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika