Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska – Kateřina Šauerová
Kateřina Šauerová
Bachelor's thesis
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
The process and effectiveness of advertising campaigns from a psychological point of view
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce „Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska“ je zjistit, zda reklamní kampaň společnosti Kubík, a.s. je účinná a ovlivňuje zákazníky.V teoretické části se zabývám oblastí propagace, konkrétněji reklamou a psychologií. Zaměřuji se na funkce reklamy, průběhem reklamní kampaně a otázkou, jak lze hodnotit její účinnost. Důležitou části je také psychologie reklamy …viacAbstract:
The main aim of my bachelor thesis „The process and effectiveness of advertising campaigns from a psychological point of view“ is to analyze if the advertising campaign of the company Kubík, a.s. is effective and whether it affects customers.In theoretical part I deal with the meaning of propagation, especially advertising and psychology. I focus on functions and process of advertisement and how to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7091
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedúci: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠAUEROVÁ, Kateřina. \textit{Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/gpkzb8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
Bengisu Uzun -
Advertisement – the phenomenon of Communication
Myrat Yklymov -
Efectiveness of Facebook Advertising in the Context of a Small Manufacturer of Home Decorations
Michala Santusová -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Nastassia Yarullina -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Inha Martynenka -
Průběh a účinnost reklamní kampaně ve vybrané personální agentuře
Markéta Havlová -
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
Filip Červinka
Názov
Vložil
Vložené
Práva