Efektivní komunikace učitele s žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky – Šárka Svratecká
Šárka Svratecká
Master's thesis
Efektivní komunikace učitele s žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky
Effective Classroom Communication between Teacher and Socio-Culturally Disadvantaged Pupils
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá efektivní komunikací mezi učitelem a žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky. V první části absolventské práce jsou shrnuty obecné poznatky o zkoumání dětské řeči, výukové komunikaci, osobnosti učitele a sociokulturním znevýhodnění. Druhá část se zabývá konkrétními poznatky z praxe zaměřujících se na efektivnost komunikace učitele s vybranými žáky. Cílem …viacAbstract:
The thesis deals with the effective means of communication between a teacher and socially disadvantaged children during educational process. First part of the thesis summarizes general findings about child speech, educational communication, teacher's personality, and social disadvantages. Second part deals with concrete findings, observed in practice, focusing on communication efficiency among the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Zverejniť od: 2. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Magda Nišponská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVRATECKÁ, Šárka. \textit{Efektivní komunikace učitele s žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/gptxg7/.
Jak správně citovat práci
Svratecká, Šárka. Efektivní komunikace učitele s žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky. Liberec, 2016. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Didaktická práce s žáky v sociokulturně znevýhodněném prostředí
Denisa Šepsová -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Strategie rozvoje komunikačních kompetencí a sociální inkluze žáků ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Martina Syrová -
Vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v době distanční výuky
Martina PŘIBYLOVÁ -
Práce asistenta pedagoga s žákem ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Michaela SKŘIVÁNKOVÁ -
Efektivní pedagogická komunikace ve vybrané výuce při řešení kázeňských problémů
Václav ČAPEK -
Efektivní pedagogická komunikace rozvíjející řeč dětí předškolního věku
Markéta MITUROVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva