Efektivní komunikace učitele s žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky – Šárka Svratecká
Šárka Svratecká
Diplomová práce
Efektivní komunikace učitele s žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky
Effective Classroom Communication between Teacher and Socio-Culturally Disadvantaged Pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivní komunikací mezi učitelem a žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky. V první části absolventské práce jsou shrnuty obecné poznatky o zkoumání dětské řeči, výukové komunikaci, osobnosti učitele a sociokulturním znevýhodnění. Druhá část se zabývá konkrétními poznatky z praxe zaměřujících se na efektivnost komunikace učitele s vybranými žáky. Cílem …víceAbstract:
The thesis deals with the effective means of communication between a teacher and socially disadvantaged children during educational process. First part of the thesis summarizes general findings about child speech, educational communication, teacher's personality, and social disadvantages. Second part deals with concrete findings, observed in practice, focusing on communication efficiency among the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Zveřejnit od: 2. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Magda Nišponská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVRATECKÁ, Šárka. \textit{Efektivní komunikace učitele s žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/gptxg7/.
Jak správně citovat práci
Svratecká, Šárka. Efektivní komunikace učitele s žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky. Liberec, 2016. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Didaktická práce s žáky v sociokulturně znevýhodněném prostředí
Denisa Šepsová -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Strategie rozvoje komunikačních kompetencí a sociální inkluze žáků ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Martina Syrová -
Vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v době distanční výuky
Martina PŘIBYLOVÁ -
Práce asistenta pedagoga s žákem ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Michaela SKŘIVÁNKOVÁ -
Efektivní pedagogická komunikace ve vybrané výuce při řešení kázeňských problémů
Václav ČAPEK -
Efektivní pedagogická komunikace rozvíjející řeč dětí předškolního věku
Markéta MITUROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva