Bc. Gabriela Šírová

Master's thesis

Spokojenost zákazníků vybraného podniku

Customer satisfaction of the chosen company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti v autorizované dealerské síti zkoumané značky výrobce automobilů. Předmětem práce je koncepční vymezení defince zákaznické spokojenosti a určení způsobů měření zákaznické spokojenosti. Dále pak identifikace klíčových atributů ovlivňujících spokojenost zákazníků a jmenování způsobů, jak zákaznickou spokojenost zvyšovat a jak budovat vztahy mezi podnikem …viac
Abstract:
Customer satisfaction of the chosen company. This diploma thesis deals with research of customer satisfaction in authorized dealer network of a car manufacturer. The subject of this thesis is conceptual definition of customer satisfaction and determination of methods of measuring customer satisfaction. In addition, identifying key attributes affecting customer satisfaction and naming ways to increase …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šírová, Gabriela. Spokojenost zákazníků vybraného podniku. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta