Marketingová strategie produktu ve farmaceutickém průmyslu – Tereza Husinecká
Tereza Husinecká
Diplomová práce
Marketingová strategie produktu ve farmaceutickém průmyslu
Marketing strategy of product in pharmaceutical industry
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií léčivého přípravku Isentress. Cílem této práce je formulace doporučení na úpravu marketingové strategie vybraného produktu farmaceutické společnosti MSD Czech Republic, s.r.o. Vedlejšími cíli jsou zhodnocení aktuální marketingové strategie produktu a identifikace marketingových aktivit, které mají nejvýznamnější vliv na preskripci produktu. Práce přináší …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy of the medicinal product Isentress. The aim of this thesis is the formulation of recommendations for modification of the marketing strategy of the selected product of the pharmaceutical company MSD Czech Republic, s.r.o. The secondary objectives are the evaluation of the current marketing strategy of the product and the identification of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Pavlína Rojík Fulnečková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Technology, Food, and Pharmaceutical Companies in the Use of Prison Labor in the USA
Anežka MORYSOVÁ -
Impact of ESG on Corporate Financial Performance: pharmaceutical industry
Anastasiia Mazurok -
IMPLEMENTATION OF MODERN TRENDS IN CRM SYSTEM OF SELECTED PHARMACEUTICAL COMPANY
Valeriya Dmitricheva -
Employer branding of the pharmaceutical companies as a tool for recruitment students and recent graduates for business-related positions
Alla Strakhova -
Use of data analytics in IT project management: A case study of a pharmaceutical company
Anna Kassirova -
Fundamental analysis of the US pharmaceutical sector
Yelyzaveta Artiushenko -
Design of a Project to Optimise the Change Management Process in a Pharmaceutical Company
Klaudia Máliková -
Implementation of Lean Principles in Selected Pharmaceutical Company
Pavlína Michaláková
Název
Vložil
Vloženo
Práva