Agáta Kalvachová

Master's thesis

Reklamní tvorba: Kreativní procesy v průběhu výroby reklamního spotu od první ideji po finální verzi

Advertising work: Creative processes of the production of commercial spot from the first idea to the final version
Abstract:
Práce pojednává o kreativních procesech, které provázejí výrobu reklamního spotu od první ideje až po finální verzi televizní reklamy. Cílem práce bylo zmapovat, jaké faktory jednotlivé procesy ovlivňují a jaký mají vliv na výslednou podobu díla. Případová studie byla provedena na spolupráci třech firem, které společně reklamní spot vyrábějí, jmenovitě společnosti innogy, kreativní agentury Young …more
Abstract:
This Master thesis deals with creative processes taking place in production of advertising spot - from the very first idea till the final version of the TV commercial. The objective of the paper is to map factors influencing each process and their impact on the final version of the commercial. The case study is done in collaboration with three companies working together on a commercial spot: innogy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2020
  • Supervisor: Jan Hanzlík
  • Reader: Jan Kallista

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78905