Reklamní tvorba: Kreativní procesy v průběhu výroby reklamního spotu od první ideji po finální verzi – Agáta Kalvachová
Agáta Kalvachová
Diplomová práce
Reklamní tvorba: Kreativní procesy v průběhu výroby reklamního spotu od první ideji po finální verzi
Advertising work: Creative processes of the production of commercial spot from the first idea to the final version
Anotace:
Práce pojednává o kreativních procesech, které provázejí výrobu reklamního spotu od první ideje až po finální verzi televizní reklamy. Cílem práce bylo zmapovat, jaké faktory jednotlivé procesy ovlivňují a jaký mají vliv na výslednou podobu díla. Případová studie byla provedena na spolupráci třech firem, které společně reklamní spot vyrábějí, jmenovitě společnosti innogy, kreativní agentury Young …víceAbstract:
This Master thesis deals with creative processes taking place in production of advertising spot - from the very first idea till the final version of the TV commercial. The objective of the paper is to map factors influencing each process and their impact on the final version of the commercial. The case study is done in collaboration with three companies working together on a commercial spot: innogy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78905
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Jan Kallista
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78905
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Kreativní procesy v agenturách
Jan Řebíček -
Critical Examination of the Use of Artificial Intelligence as a Creative Tool in Editing and its Potential as a Creator in its own
Dimitrios Polyzos -
Kreativní procesy v agenturách
Jan Řebíček -
Skladovacie procesy vo floristickej obchodnej jednotke
Hana Homolová -
Název práceAnalýza faktorů ovlivňující procesy kreativity v reklamní agentuře WMC Grey
Aneta Lišková -
Tvůrčí procesy českých filmařů: Insight versus Produkční model
Klára Drbohlavová -
Návrh implementace prvků gamifikace do předmětu Kreativní práce s informacemi
Michal Létal -
Rozpočtový proces v teorii a praxi obce
Kateřina SAMCOVÁ