Bc. Radka Šišáková

Master's thesis

Reklamní kampaň - deník SUPER SPY

SUPER SPY
Abstract:
Cílem této diplomové práce je pomocí analýzy jednotlivých aspektů marketingových komunikací vyložit průběh zavádění mediálního produktu na trh – resp. na základě teoretických kategorií z oboru teorie masové komunikace interpretovat praktický příklad konkrétní reklamní kampaně.
Abstract:
One of the components of todays economics, media scene and the society as a whole is the omnipresent change and turbulence. The wole twentieth century has been accompanied with distinct improvement in basically all branches of the human knowledge and together with these changes there have been also profound transformations of the nature of economics, propagation/promotion and also the phenomena of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2007
  • Supervisor: PhDr. Václav Svoboda
  • Reader: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií