Bc. Radka Šišáková
Master's thesis
Reklamní kampaň - deník SUPER SPY
SUPER SPY
Abstract:
Cílem této diplomové práce je pomocí analýzy jednotlivých aspektů marketingových komunikací vyložit průběh zavádění mediálního produktu na trh – resp. na základě teoretických kategorií z oboru teorie masové komunikace interpretovat praktický příklad konkrétní reklamní kampaně.Abstract:
One of the components of todays economics, media scene and the society as a whole is the omnipresent change and turbulence. The wole twentieth century has been accompanied with distinct improvement in basically all branches of the human knowledge and together with these changes there have been also profound transformations of the nature of economics, propagation/promotion and also the phenomena of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n76rz/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2007
- Supervisor: PhDr. Václav Svoboda
- Reader: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
Karel Pulgret -
Marketingová analýza společnosti Zalando a návrh mediální strategie
Hai Yen Tran -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák -
Média a mediální strategie
Kirill Polyakov -
Marketingový plán a mediální strategie na uvedení nového časopisu na český trh
Sandra Stauberová -
Tvorba mediální strategie pro vybranou společnost
Emil Cienciala -
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
Johanka Marková -
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO VYBRANOU SPOLECNOST
Jakub Schreier