Bc. Boris BARÁK
Master's thesis
Knihovna Allegro a její využití\nl{}
Allegro library and its applications\nl{}
Abstract:
Cílem této diplomové práce je podrobně popsat multimediální knihovnu Allegro, která se již dlouhou řadu let používá ke tvorbě multimediálních aplikací, především ke tvorbě 2D počítačových her a ze získaných poznatků navrhnout, vytvořit a zdokumentovat vzorovou multimediální aplikaci, která by usnadnila začínajícím programátorům her tvorbu pomocí této knihovny. Aplikace by měla být také natolik univerzální …moreAbstract:
The aim of this thesis is in detail describe the multimedia library Allegro, which has for many years used to create multimedia applications, especially for make 2D computer games, and on the basis of obtained knowledge design, develop and document a standard multimedia applications, which would simplify create games to novice programmers using this library. Applications should also be so universal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2010
Identifier:
16574
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARÁK, Boris. Knihovna Allegro a její využití\nl{}. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Engineering Informatics / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Moderní knihovny pro programování grafických karet
Patrik Šuba -
Prostredie pre tvorbu 2D scén s podporou jednoduchej fyziky
Martin Belko -
Způsoby využití 2D grafiky pro tvorbu technických výkresů
Michael Skřivánek -
Průzkum a analýza metod kombinací 2D a 3D technik
Jan Kastner -
2D grafika a animace v počítačových hrách
Lukáš Kučva -
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
Technologie 2D a 3D animace
Adéla Přikrylová