Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace – Bc. David Brandejs
Bc. David Brandejs
Master's thesis
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
Web tool for the online marketing communication
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je realizace návrhu webového nástroje pro hodnocení online marketingové komunikace, respektive nástroj pro měření zpětné vazby uživatelů webových stránek. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaobírá kanály online marketingové komunikace pro upřesnění podstaty nástrojů pro měření zpětné vazby a principům softwarového inženýrství pro tvorbu specifikace …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is a realization of web tool for evaluation of online marketing communication. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is concerned with the channels of online marketing communication to specify the importance of tools for measuring website feedback and the principles of software engineering in order to create content specification …viacKľúčové slová
online marketingová komunikace nástroje webové analytiky nástroje uživatelského testování kvalita webových stránek softwarové inženýrství studie proveditelnosti crowdsourcing online marketing communication website analytics tools user testing tools website quality software engineering feasibility study
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lv9or/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaromír Skorkovský, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Business Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Testování uživatelského prožitku nástroje pro HA Cluster
Eva Vašková -
Uživatelská testování vyhledávacích nástrojů pro prostorová data
Nikola Koktavá -
Automatizované zpracování prostorových dat z uživatelského testování 3D geovizualizací
Vítězslav Huk -
Vliv uživatelského testování na použitelnost webu společnosti
Vojtěch Šobek -
Návrh softwarového nástroje pro on-line uživatelské testování webových aplikací
Tomáš Baxa -
Uživatelské testování online marketingového bidovacího nástroje
Marta Vodičková -
Nástroj pro testování uživatelského rozhraní webových aplikací
Radim Polach -
Testování SW jako nástroj pro zvyšování kvality a bezpečnosti SW
Alexandra Müllerová