Employer branding: budování značky zaměstnavatele – Marek Vogl
Marek Vogl
Bakalářská práce
Employer branding: budování značky zaměstnavatele
Employer branding
Anotace:
Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své interní a externí zaměstnavatelské značky. V teoretické části se práce věnuje vztahu mezi značkou zaměstnavatele a angažovanosti jeho zaměstnanců a definici využívaných přístupů pro budování interní a externí značky zaměstnavatele. V části praktické jsou porovnávány tyto přístupy s aktivitami, které pro budování …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to identify and to evaluate tools which are used for external and internal employer branding. The theoretical part of the thesis focuses on relation between employer brand and employee engagement and on describing methods which can be used for external and internal employer branding. In the practical part, these methods are compared with employer branding activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42669
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jan Krahulík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42669
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Motivace a angažovanost zaměstnanců
Adam Vaníček -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing jako nástroj stabilizace zaměstnanců
Barbora Pošvecová -
Personální marketing a jeho uplatnění v hotelnictví
Klára Stěhulová -
Does Employer Branding have a Positive Impact on the Business in midsize and large corporations?
Aratrika Bose