Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik – Karel Hůsek
Karel Hůsek
Bachelor's thesis
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
The Analysis of Google Ads and Seznam Sklik systems, creation of PPC campaign for chosen company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku PPC reklamy. Jejím cílem je zanalyzování platforem Google Ads, Seznam Sklik společně s nastavením kampaní pro vybraný podnik se zaměřením na překladatelské služby. Systémy byly navzájem komparativně porovnány. Prostřednictvím dotazníkového šetření proběhla analýza podniků poptávající překladatelské služby. Zjištěná data byla implementována do reklamních …moreAbstract:
Bachelor thesis is aimed on issue of PPC advertising. Its goal is to analyze Google Ads, Seznam Sklik platforms together with setting campaings for select comapny with specialty to translation services. Both systems compared to each other. Analysis of companies demanding translation services was carried out via survey. Established data was implemented to advertising compaigns. Assessment individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HŮSEK, Karel. \textit{Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/gqkcgg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hůsek, Karel. Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová