Drivers of Political Consumerism in the Czech Republic Across Different Age Groups – Ondřej Maršák
Ondřej Maršák
Bakalářská práce
Drivers of Political Consumerism in the Czech Republic Across Different Age Groups
Důvody politicky motivovaného spotřebního chování v ČR napříč věkovými skupinami
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem důvodů politicky motivovaného spotřebního chování v České republice. Cílem práce je identifikovat klíčové důvody, které motivují spotřebitele k účasti na politicky motivovaném spotřebním chování, a posoudit, jak se tyto důvody liší napříč vybranými věkovými skupinami. Přínosem práce pro akademickou obec je analýza tématu z pohledu konkrétních faktorů, které stimulují …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of drivers of political consumerism in the Czech Republic. The goal of the thesis is to identify key reasons that motivate consumers to engage in political consumerism and to assess how these reasons differ across selected age groups. The thesis contributes to the academic community by examining the topic from the perspective of specific drivers that stimulate …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90864
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedoucí: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
- Oponent: Rafael San José Iglesias
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90864
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sustainable consumption
Anastasia Kuznetsova -
Political Consumerism Among Students: Understanding Motivations and Attitudes
Daniel Němeček -
Political Consumerism towards International Companies That Left or Remained in Russia after the Invasion of Ukraine: The European Consumers’ Perspective
Kseniia Gerashchenko -
Etická spotřeba
Daniel Cejp -
Ethical buying and boycotting: The consumers motivation and the response of MNCs
Mehdi Bencherki -
Etické nakupování
Andrea Vilhanová