Bc. Hmsa Alsamoudiová

Master's thesis

Vliv reklamy na skladbu spotřebního koše

The impact of advertising on the content of the consumer basket
Abstract:
Práce je zaměřena na nákupní chování spotřebitele, reklamu a její vliv na spotřebitele a v této závislosti i na spotřební koš. Z hlediska praktického budou popsány základní analýzy na konkrétní společnost BANDI VAMOS, marketingová analýza společnosti.
Abstract:
The work focuses on costumer buying behavior, advertising and its impact on costumers and, in this context, on the costumer basket. From a practical poit of view, basic analyzes will be described for the particular company BANDI VAMOS, marketing analysis of the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 9. 2018
  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting