Jana Krafková

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků - Ivana Pekárková, daňová kancelář

Anotace:
Práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků daňové kanceláře, zjištění současného stavu jejich spokojenosti s rozsahem a kvalitou služeb, průběhem vzájemné spolupráce, hledáním možných příčin nespokojenosti zákazníků a na základě zjištěných faktů poskytuje majitelce společnosti podklady pro další manažerská rozhodnutí.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2007
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Jiří Dědina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/1796

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma