Analýza spokojenosti zákazníků - Ivana Pekárková, daňová kancelář – Jana Krafková
Jana Krafková
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků - Ivana Pekárková, daňová kancelář
Anotace:
Práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků daňové kanceláře, zjištění současného stavu jejich spokojenosti s rozsahem a kvalitou služeb, průběhem vzájemné spolupráce, hledáním možných příčin nespokojenosti zákazníků a na základě zjištěných faktů poskytuje majitelce společnosti podklady pro další manažerská rozhodnutí.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1796
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2007
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Jiří Dědina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1796
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dopady EET na spokojenost zákazníků
Kristýna HRUŠKOVÁ -
Analýza Dark Tourismu v Praze
Daniel Veselý