Dana Křivanová
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitelů na trhu s pekárenskými výrobky. Práce analyzuje spotřební chování v souvislosti s nákupem a spotřebou produktů tohoto odvětví. Identifikuje též ovlivňující faktory a určuje preference, které určují chování spotřebitelů na trhu pekárenských výrobků. Tato práce se také zabývá vyhodnocením dotazníkového šetření s návrhy a doporučeními pro subjekty …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with the analysis of consumer behavior in the bakery products market. The thesis analyzes consumer behavior concerning the purchase and consumption of products in this area. It also identifies influencing factors and defines preferences which determine consumer behavior in the bakery market. The thesis also deals with questionnaire survey analysis with suggestions and recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Identifier:
https://is.sting.cz/th/pd3be/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. František Ďuriš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař