Milana Volosnikova

Bakalářská práce

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand image on consumer purchase behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem značky Inditex na kupní chování spotřebitele. Cílem práce je posoudit vliv značky na kupní chování spotřebitele na oděvním trhu kategorii mass market a uvést doporučení pro značku Massimo Dutti pro upevnění pozice značky na tomto trhu. V teoretické části bude kladen důraz na nástroje, které se týkají marketingového mixu, jak vlivy prostředí ovlivňují nákupní chování …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the influence of the Inditex brand on consumer buying behaviour. The aim of the thesis is to assess the influence of the brand on consumer buying behaviour in the mass market apparel category and to make recommendations for the Massimo Dutti brand to strengthen its brand position in this market. In the theoretical part, the focus will be on the tools involved in the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
  • Oponent: David Libich, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses gqxd29 gqxd29/2
17. 3. 2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.