Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Milana Volosnikova
Milana Volosnikova
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on consumer purchase behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem značky Inditex na kupní chování spotřebitele. Cílem práce je posoudit vliv značky na kupní chování spotřebitele na oděvním trhu kategorii mass market a uvést doporučení pro značku Massimo Dutti pro upevnění pozice značky na tomto trhu. V teoretické části bude kladen důraz na nástroje, které se týkají marketingového mixu, jak vlivy prostředí ovlivňují nákupní chování …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of the Inditex brand on consumer buying behaviour. The aim of the thesis is to assess the influence of the brand on consumer buying behaviour in the mass market apparel category and to make recommendations for the Massimo Dutti brand to strengthen its brand position in this market. In the theoretical part, the focus will be on the tools involved in the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: David Libich, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Radim Novotný -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Anton Tuikov -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Michal Novák -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Daniel Růžička -
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
Šárka Hamplová
Název
Vložil
Vloženo
Práva