Bc. Tomáš Pospíšek

Master's thesis

Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy

Modern instrument of internet marketing in activities of Charles University
Abstract:
Předmětem diplomové práce “Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy” je představení problematiky internetového marketingu a moderních propagačních nástrojů. V teoretické části práce jsou představeny pojmy internet, marketing, internetový marketing a nástroje internetového marketingu. V rámci aplikační části práce je proveden marketingový výzkum mezi cílovou skupinou Univerzity …more
Abstract:
The subject of the thesis “Modern instrument of internet marketing in activities of Charles University” is the introduction of the issues of internet marketing and modern promotional instrument. The theoretical part introduces the concept of internet, marketing, internet marketing and instruments of internet marketing. In the practical part of the thesis, there is a marketing research in the target …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Nesejt

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní