Bc. Barbora Sýkorová

Master's thesis

Komunikační mix

Communication mix
Abstract:
Základem úspěchu společnosti na trhu je nejen vysoká kvalita nabízených produktů a služeb, ale také vhodně zvolená komunikační strategie s přesným zacílením na současné i potenciální zákazníky společnosti. Vhodnou komunikační strategii podporují komunikační nástroje které nalezneme v komunikačním mix, který obsahuje devět složek- reklama, podpora prodeje, sponzorování, public relations, komunikace …more
Abstract:
The basis of success in the market is not only high quality products and services offered, but also appropriate for your communication strategy with precise targeting current and potential customers. Appropriate communication strategy for promoting communication tools can be found in the communication mix, which contains nine components-advertising, sales promotion, sponsorship, public relations, communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní