Anna Marečková

Bachelor's thesis

Hudba v marketingové komunikaci

Music in Marketing Communication
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá účinkem a působením hudby při rozhodovacím procesu spotřebitele v nákupním chování. Cílem práce je zjistit vliv vybraných druhů hudby na nákupní rozhodovací proces zákazníka. Teoretická část se bude věnovat účinkům působení hudby na spotřebitele z pohledu psychologie, marketingu a jeho oblastí. Budou zmíněny také tzv. earworms, které se zapisují do paměti posluchačů. Ve třetí …viac
Abstract:
This bachelor work deals with the effect and influence of music on the consumer's decision-making process in purchasing behavior. The goal is to determine the influence of selected music types on the customer's purchasing decision-making process. The theoretical part will address the effects of music on consumers from the point of view of psychology, marketing and its areas. Earworms that are recorded …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní