Udržitelný rozvoj v textilním průmyslu a jeho marketingové využití – Adéla Chalupová
Adéla Chalupová
Bachelor's thesis
Udržitelný rozvoj v textilním průmyslu a jeho marketingové využití
Sustainable development in textile industry and it’s use in marketing
Anotácia:
Udržitelný rozvoj v textilním průmyslu je problematikou, která v posledních letech nabývá na důležitosti. Textilní průmysl je po ropném průmyslu druhým největším znečišťovatelem životního prostředí a je nezbytné snížit jeho negativní dopady. Některé společnosti a značky se již snaží negativní dopady mírnit a vyrábějí své produkty udržitelně. Aby tyto snahy měly požadovaný výsledek, a to prodej zmíněných …viacAbstract:
Sustainable development in textile industry is an issue, that has gained on importance in the last few years. Textile industry is the second largest polluter of the environment right after the oil industry and it is crucial to make an effort to lower it’s negative impact on the environment. Certain companies and brands are already implementing an effort to produce products that are sustainable. In …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
Retail development 4.0
Xilong Tan -
Vliv globálního rozvojového vzdělávání na spotřebitelské chování. Případová studie na vysokoškolských studentech v České republice
Bára Konášová -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Social Media Marketing
Nia Todua -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony