Vnímání českých retro značek dle věkové struktury zákazníků – Markéta Lipavská
Markéta Lipavská
Bakalářská práce
Vnímání českých retro značek dle věkové struktury zákazníků
Perception of Czech retro brands by customers by age
Anotace:
Tato práce se věnuje trendu retro, konkrétně pak českým retro značkám a jak jsou tyto značky vnímány zákazníky dle věkové struktury. V teorii se práce věnuje značkám obecně, hlavně ale pak retro marketingu a českým retro značkám. Dále jsou vybrány čtyři konkrétní české retro značky, u kterých je shrnut jejich vývoj od počátků, až dodnes. V praktické části je proveden výzkum formou hloubkových rozhovorů …víceAbstract:
This thesis is dedicated to the retro trend, namely the Czech retro brands and how they are perceived by customers by age. In the theoretic part, the work is about brands in general and especially about retro marketing and the Czech brands. Then four specific Czech retro brands are selected and their development from the beginning until today is summarized. In the practical part, a research through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59535
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Renáta Holubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59535
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Valeriia Riabiko -
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
Adéla Gruberová -
Obnovené české retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
Josef Ševčík -
Retro značky v současnosti a jejich potenciál na trhu
Žaneta Churavá -
Retro marketing a vliv nostalgie na chování spotřebitele
Barbora Kubešová -
Retro značky a jejich vliv na spotřební chování mladistvých
Veronika Mihalíčková -
Obnovené české retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
Josef Ševčík -
Retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
Filip Mack