Markéta Lipavská

Bakalářská práce

Vnímání českých retro značek dle věkové struktury zákazníků

Perception of Czech retro brands by customers by age
Anotace:
Tato práce se věnuje trendu retro, konkrétně pak českým retro značkám a jak jsou tyto značky vnímány zákazníky dle věkové struktury. V teorii se práce věnuje značkám obecně, hlavně ale pak retro marketingu a českým retro značkám. Dále jsou vybrány čtyři konkrétní české retro značky, u kterých je shrnut jejich vývoj od počátků, až dodnes. V praktické části je proveden výzkum formou hloubkových rozhovorů …více
Abstract:
This thesis is dedicated to the retro trend, namely the Czech retro brands and how they are perceived by customers by age. In the theoretic part, the work is about brands in general and especially about retro marketing and the Czech brands. Then four specific Czech retro brands are selected and their development from the beginning until today is summarized. In the practical part, a research through …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Renáta Holubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/59535