Estetické principy v nekomerční reklamě – Dora Dernerová
Dora Dernerová
Bakalářská práce
Estetické principy v nekomerční reklamě
Aesthetic principles of not -for- profit advertising
Anotace:
Bakalářská práce na téma Estetické principy v nekomerční reklamě (se zvláštním ohledem na organizaci Člověk v tísni) se zabývá tištěnou reklamou pro neziskový sektor. V jednotlivých kampaních organizace Člověk v tísni hledá prostředky, kterých nekomerční používá a snaží se porovnat projevy nekomerční reklamy s nástroji reklamy komerční.Abstract:
Bachelor thesis Aesthetic principles of not-for-profit advertising (with particular regard to the organiyation People in Need) deals with the print advertisements for the non-profit sector. In the examples of campaigns of Peeople in Need bachelor thesis is searching for methods which are non-profit commercials using and tries to compare the tools of not-for-profit commercials with commercial advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/4864
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2010
- Vedoucí: Tomáš Pospiszyl
- Oponent: Štěpánka Stein, Helena Musilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e); In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e);
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakulta AMUBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.