Dora Dernerová

Bakalářská práce

Estetické principy v nekomerční reklamě

Aesthetic principles of not -for- profit advertising

Anotace:
Bakalářská práce na téma Estetické principy v nekomerční reklamě (se zvláštním ohledem na organizaci Člověk v tísni) se zabývá tištěnou reklamou pro neziskový sektor. V jednotlivých kampaních organizace Člověk v tísni hledá prostředky, kterých nekomerční používá a snaží se porovnat projevy nekomerční reklamy s nástroji reklamy komerční.
Abstract:
Bachelor thesis Aesthetic principles of not-for-profit advertising (with particular regard to the organiyation People in Need) deals with the print advertisements for the non-profit sector. In the examples of campaigns of Peeople in Need bachelor thesis is searching for methods which are non-profit commercials using and tries to compare the tools of not-for-profit commercials with commercial advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2010
  • Vedoucí: Tomáš Pospiszyl
  • Oponent: Štěpánka Stein, Helena Musilová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e);
In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e);

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta AMU

Bakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.