Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte – Bc. Tereza KOLEČKÁŘOVÁ
Bc. Tereza KOLEČKÁŘOVÁ
Master's thesis
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Children's artistic expression as a tool to get to know the child
Abstract:
Cílem diplomové práce je poukázat na komunikační aspekt dětského výtvarného projevu, který napomáhá k poznání dítěte a zkvalitnění komunikace mezi dítětem a pedagogem. Teoretická část práce klade důraz na kresbu, jako komunikační aspekt dětského výtvarného projevu a nástroj poznání dítěte pro pedagoga. Praktická část se zaměřuje na faktory ovlivňující obsah i formu dětského výtvarného projevu na základě …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to point out the communication aspect of children's artistic expression, which helps to get to know the child and improve the quality of communication between the child and the teacher. The theoretical part of the work emphasizes drawing as a communication aspect of children's artistic expression and a tool for the child's knowledge for the teacher. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Martina Pavlikánová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLEČKÁŘOVÁ, Tereza. Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / Art Education for Upper Secondary Schools and Artistic Schools
Theses on a related topic
-
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková -
Metodika pro pedagogické šetření traumatizovaných dětí v mladším školním věku pomocí dětské kresby
Kateřina Šálková -
Vývoj dětské kresby a její možnosti v diagnostice
Zuzana THONOVÁ -
PEDAGOGICKO-PSYCHOLOGICKÁ INTERPRETACE DĚTSKÝCH TEREZÍNSKÝCH KRESEB Z HLEDISKA PEDAGOGICKÉ PRÁCE FRIEDL DICKER-BRANDEISOVÉ V TEREZÍNĚ V LETECH 1943-44
Ivona IVICOVÁ -
Dětské interpretace zdraví a nemoci u dětí předškolního věku
Lucie Lesňáková -
Dětské interpretace fenoménu život u předškolních dětí
Romana Pantůčková -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Diagnostika dětských prekoncepcí v předškolním věku
Marie Vaculová