Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte – Bc. Tereza KOLEČKÁŘOVÁ
Bc. Tereza KOLEČKÁŘOVÁ
Diplomová práce
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Children's artistic expression as a tool to get to know the child
Anotace:
Cílem diplomové práce je poukázat na komunikační aspekt dětského výtvarného projevu, který napomáhá k poznání dítěte a zkvalitnění komunikace mezi dítětem a pedagogem. Teoretická část práce klade důraz na kresbu, jako komunikační aspekt dětského výtvarného projevu a nástroj poznání dítěte pro pedagoga. Praktická část se zaměřuje na faktory ovlivňující obsah i formu dětského výtvarného projevu na základě …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to point out the communication aspect of children's artistic expression, which helps to get to know the child and improve the quality of communication between the child and the teacher. The theoretical part of the work emphasizes drawing as a communication aspect of children's artistic expression and a tool for the child's knowledge for the teacher. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Martina Pavlikánová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLEČKÁŘOVÁ, Tereza. Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova pro střední školy a základní umělecké školy
Práce na příbuzné téma
-
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková -
Metodika pro pedagogické šetření traumatizovaných dětí v mladším školním věku pomocí dětské kresby
Kateřina Šálková -
Vývoj dětské kresby a její možnosti v diagnostice
Zuzana THONOVÁ -
PEDAGOGICKO-PSYCHOLOGICKÁ INTERPRETACE DĚTSKÝCH TEREZÍNSKÝCH KRESEB Z HLEDISKA PEDAGOGICKÉ PRÁCE FRIEDL DICKER-BRANDEISOVÉ V TEREZÍNĚ V LETECH 1943-44
Ivona IVICOVÁ -
Dětské interpretace zdraví a nemoci u dětí předškolního věku
Lucie Lesňáková -
Dětské interpretace fenoménu život u předškolních dětí
Romana Pantůčková -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Diagnostika dětských prekoncepcí v předškolním věku
Marie Vaculová