Využití sociálních síti v budování značky soukromé galerie – Yana Gonchar
Yana Gonchar
Bachelor's thesis
Využití sociálních síti v budování značky soukromé galerie
The use of social media in building a private gallery brand
Abstract:
Branding hraje velmi důležitou roli při propagaci a rozvoji jakékoli organizace, včetně oblasti umění a kultury. Bakalářská práce se zabývá problematikou brandingu soukromých galerií na sociálních sítích, jeho rolí při budování pozic značky na trhu s uměním a hledáním nejefektivnějších metod brandingu a marketingu na internetu. Cílem práce je analyzovat, jak sociální sítě ovlivňují vnímání galerií …moreAbstract:
Branding plays a very important role in the promotion and development of any organization, including the field of arts and culture. The bachelor's thesis deals with the issue of branding of private galleries on social networks, its role in building brand positions on the art market and the search for the most effective methods of branding and marketing on the Internet. The aim of the thesis is to analyze …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90415
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: Marek Prokůpek
- Reader: Martin Zelený
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Theses on a related topic
-
Soukromé galerie současného umění a jejich výstavní program
Aneta Změlíková -
Dramaturgie brněnských galerií po roce 1989 s důrazem na činnost soukromých galerií
Zuzana Sendlerová -
Strategie podnikání prodejní galerie v Praze a specifika jejího provozu
Marek Prokůpek -
Jak založit soukromou galerii umění
Jakub Nedoma -
Vztah pražských soukromých galerií s jejich kupci a sběrateli
Tereza Knolová -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika