Jakub Roučka
Diplomová práce
Web 2.0 a proměna spotřebitele
Web 2.0: Consumer Evolution
Anotace:
Web 2.0 je označení pro skupinu internetových nástrojů, které spojuje interaktivita a sociální rozměr. Tato práce rozlišuje mezi Internetem a Webem, vysvětluje technologický vývoj směřující ke vzniku Webu 2.0 a obsahuje popis základních nástrojů této platformy. Následující část zkoumá síťové efekty a vznik virtuálních komunit, jakož i motivaci uživatele k participaci na internetu. Rozvádí typologii …víceAbstract:
Web 2.0 is loosely defined as a set of interactive and social online tools. This thesis distinguishes between the terms Internet and Web, explains the evolution of the Web towards the Web 2.0 and describes the fundamental parts of this platform. The following chapter examines the network effects, virtual communities and the reason to participate in the online environment. It also investigates the user …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31724
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31724
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Yuliya Samoylenko -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Spotřebitel v síti: povědomí uživatelů sociálních sítí o využívání jejich osobních údajů
Matěj Vokurka -
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
Kristýna Balatková -
Motivace zákazníka k nákupu
Konrádová Konrádová -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova