Projekt online marketingové komunikace ve firmě DOBE CAR s.r.o. – Bc. David Hrdina
Bc. David Hrdina
Diplomová práce
Projekt online marketingové komunikace ve firmě DOBE CAR s.r.o.
Online Marketing Communication Project for DOBE CAR s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení online marketingové komunikace. Tato práce se zabývá marketingovou komunikací firmy DOBE CAR s.r.o. na internetu. Podstatou řešení bylo zlepšení dosavadní komunikace, která následně povede k budování vyššího povědomí o společnosti. Provedenými analýzami bylo zjištěno několik nedostatků, které lze u jednotlivých nástrojů zlepšit. Tyto problémy se týkaly webových …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to improve the company's online marketing communication. This thesis deals with marketing communication of DOBE CAR company on the internet. The essence of the solution was to improve existing communication, which in turn leads to the building of a higher awareness of the company. The analyses identified a lot of shortcomings that can be improved for each tool. These issues …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrdina, David. Projekt online marketingové komunikace ve firmě DOBE CAR s.r.o.. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Online marketingová komunikace firmy
Michael Křetinský -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková