Josef KRÁLÍK

Bachelor's thesis

Destinační loga pro krajinný marketing jižní Šumavy a regionu Mühlviertel

Destination's logos for landscape marketing of south Bohemian Forest and Mühlviertel region
Abstract:
Práce se zabývá destinačními logy, která jsou používána vybranými institucemi v oblasti jižní části Šumavy a regionu Mühlviertel. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V rámci teoretické části je rozebrán cestovní ruch jako systém a jeho specifika, vymezení destinací, marketing turistických destinací, destinační management a brand management. Praktická část je zaměřená na loga jednotlivých …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with destination's logos which are used by chosen institutions in the area of southern Šumava (CZ) and Mühlviertel (AT). The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theroetical part is focused on following segments, namely tourism as a system, definition of destinations, marketing of touristic destinations, destination management and brand management …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: RNDr. Jan Kopp, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRÁLÍK, Josef. Destinační loga pro krajinný marketing jižní Šumavy a regionu Mühlviertel. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/