Josef KRÁLÍK

Bakalářská práce

Destinační loga pro krajinný marketing jižní Šumavy a regionu Mühlviertel

Destination's logos for landscape marketing of south Bohemian Forest and Mühlviertel region
Anotace:
Práce se zabývá destinačními logy, která jsou používána vybranými institucemi v oblasti jižní části Šumavy a regionu Mühlviertel. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V rámci teoretické části je rozebrán cestovní ruch jako systém a jeho specifika, vymezení destinací, marketing turistických destinací, destinační management a brand management. Praktická část je zaměřená na loga jednotlivých …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with destination's logos which are used by chosen institutions in the area of southern Šumava (CZ) and Mühlviertel (AT). The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theroetical part is focused on following segments, namely tourism as a system, definition of destinations, marketing of touristic destinations, destination management and brand management …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: RNDr. Jan Kopp, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRÁLÍK, Josef. Destinační loga pro krajinný marketing jižní Šumavy a regionu Mühlviertel. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/