Bc. Lenka Lerchová, DiS.

Bakalářská práce

Marketingová analýza Musea Kampa

Marketing Analyse of Museum Kampa
Anotace:
V předkládané bakalářské práci jsem se snažila analyzovat úspěšné fungování malého muzea které jsem postavila na základní principy marketingu. Součástí práce je analýza SWOT silných a slabých stránek muzea a příležitostí a hrozeb v jeho okolí. Těžištěm práce je pak analýza jednotlivých složek marketingového mixu rozšířená o vlastní postřehy a nápady, které by mohlo museum v budoucnosti využít k zlepšení …více
Abstract:
I n my bachelors thesis I have tried to analyse succesfully functioning of Museum Kampa, which I have based on basic principles of marketing. I have tried to evaluate individual aspects of marketing mix and suggest my own ideas and improvement , which can museum use as inspiration in future.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2008
  • Vedoucí: PhDr. Jan Dolák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta