Ing. Jitka Součková

Bakalářská práce

Marketingová strategie pro zavedení nové řady krbových vložek na evropský trh

Launching a new model range of fireplace inserts on the European market
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je vytvořit marketingovou strategii pro uvedení nové krbové vložky na evropské trhy. První část obsahuje teoretická východiska přípravy marketingové strategie. Praktická část obsahuje návrh marketingové strategie konkrétního podniku.
Abstract:
The topic of the presented bachelor thesis is to create a marketing strategy for the implementation of a new fireplace insert model on European markets. The first part contains theoretical bases of marketing strategy preparation. Practical part contains proposal of marketing strategy in a specific company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Tamara Korešová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem

Práce na příbuzné téma

Všechny práce