Analýza intenzity žáků v tělesné výchově při integraci žáka s tělesným postižením v pohybových hrách zaměřených na manipulaci s míčem – Kateřina MOTÁKOVÁ
Kateřina MOTÁKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza intenzity žáků v tělesné výchově při integraci žáka s tělesným postižením v pohybových hrách zaměřených na manipulaci s míčem
The analysis of the intensity of physical strain put on students in games utilizing ball manipulation during physical education classes involving a student with physical disabilities.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit rozdíl v zatížení žáků tělesné výchovy s integrací žáka s TP a bez něho. Zkoumaný soubor tvoří muži ročníku 7. E gymnázia Čajkovského 9,Olomouc. Ve věku 18 a 19 let. Výzkumného šetření se zúčastnilo 10 mužů z toho jeden s tělesným postižením poúrazová paraplegie. Analýza probíhala za pomocí sportesterů Polar Team2 a pozorováním průběhu vyučovací hodiny tělesné výchovy …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out the difference in physical strain during PE classes between regular PE classes and PE classes involving a student with disabilities. The researched group of people consists of men visiting the class 7.E at the gymnazium Čajkovského 9 in Olomouc. The experiment was performed with 10 men, one of which was a paraplegic. The experiment was performed with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2014
Zveřejnit od: 25. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Bělka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOTÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza intenzity žáků v tělesné výchově při integraci žáka s tělesným postižením v pohybových hrách zaměřených na manipulaci s míčem}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/gsjgm7/.
Jak správně citovat práci
MOTÁKOVÁ, Kateřina. Analýza intenzity žáků v tělesné výchově při integraci žáka s tělesným postižením v pohybových hrách zaměřených na manipulaci s míčem. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikovaná tělesná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Školní tělesná výchova žáků s mentálním postižením
Hana Habartová -
Pozice průpravné části v hodinách školní tělesné výchovy
Lucie Grajciarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva