Ideál ženské krásy v reklamních sděleních – Bc. Kateřina BOROVKOVÁ
Bc. Kateřina BOROVKOVÁ
Diplomová práce
Ideál ženské krásy v reklamních sděleních
An ideal of women´s beauty in advertisements
Anotace:
Práce se věnuje pozici ženy ve společnosti z hlediska konzumentské volby a "mýtu krásy". Autorka nejprve představuje konzumní kulturu jako systém nového přístupu ke zboží. Poté charakterizuje roli ženy v rámci této kultury, zmiňuje problematiku "mýtu krásy" a disciplinace ženského těla, čímž se dostává k časopisům pro ženy jako prvořadým aktérům této normativní praxe. Cílem práce bylo zmapovat způsoby …víceAbstract:
This thesis is about the position of women in our society in terms of consumer choice and the "beauty myth". The author firstly presents consumer culture as a system of a new approach to the goods. Afterwards she characterizes the role of a woman in this kind of culture, mentions the problems associated with the "beauty myth" and disciplination of woman´s body which leads her to women´s magazines as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Zveřejnit od: 12. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Pavel Zahrádka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOROVKOVÁ, Kateřina. Ideál ženské krásy v reklamních sděleních. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.5.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva