Využitie nástrojov internetu pre podnikanie v cestovnom ruchu – Martina Durániová
Martina Durániová
Diplomová práce
Využitie nástrojov internetu pre podnikanie v cestovnom ruchu
Abstract:
Charakteristika jednotlivých súčastí Search Engine Marketingu - PPC systém, on page a off page faktory. Praktická ukážka postupov SEM ako procesu (na webových stránkach online cestovnej agentúry: marketingová analýza webového projektu, charakteristika konkurenčného prostredia, analýza návštevnosti a všeobecný rozbor stránok, SEO analýza a zhodnotenie PPC reklamy.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4737
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2008
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Lucia Dubielová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4737
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Porovnání úspěšnosti on-page a off-page faktorů při SEO
František Traksl