Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - Tesco Clubcard – Bc. Jana Zemanová
Bc. Jana Zemanová
Bachelor's thesis
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - Tesco Clubcard
Promotion of loyalty program for business unit - Tesco Clubcard
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá propagací věrnostního programu obchodní jednotky Tesco - Tesco Clubcard. V první části práce se věnuji vysvětlení základních pojmů jako je marketingová komunikace, podpora prodeje a její cíle, věrnostní programy a jejich historie. Dále také objasňuji význam slova loajalita, která je nedílnou součástí každého věrnostního programu. V druhé části práce jsem se zaměřila …moreAbstract:
This thesis is dedicated to promoting the loyalty program of retail chain Tesco – Tesco Clubcard. The first part is devoted to the explanation of terms such as marketing communications, sales promotions and its goals, loyalty programs and their history. It also clarifies the meaning of word loyalty which is an integral part of any loyalty program. In the second part I focused on Tesco and especially …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p7oqx/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2015
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová