Bc. Jana Zemanová

Bachelor's thesis

Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - Tesco Clubcard

Promotion of loyalty program for business unit - Tesco Clubcard
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá propagací věrnostního programu obchodní jednotky Tesco - Tesco Clubcard. V první části práce se věnuji vysvětlení základních pojmů jako je marketingová komunikace, podpora prodeje a její cíle, věrnostní programy a jejich historie. Dále také objasňuji význam slova loajalita, která je nedílnou součástí každého věrnostního programu. V druhé části práce jsem se zaměřila …more
Abstract:
This thesis is dedicated to promoting the loyalty program of retail chain Tesco – Tesco Clubcard. The first part is devoted to the explanation of terms such as marketing communications, sales promotions and its goals, loyalty programs and their history. It also clarifies the meaning of word loyalty which is an integral part of any loyalty program. In the second part I focused on Tesco and especially …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2015
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní