Ing. Tereza Báčová

Bakalářská práce

Prostředky Public relations jako součást marketingu střední školy

Means of public relations as a part of marketing of high school
Anotace:
Každý subjekt v ziskovém či neziskovém sektoru, aby obstál v konkurenčním boji, by se měl v rámci své činnosti věnovat aktivitám PR a marketingové komunikaci. To platí i pro školy a školská zařízení, protože vzhledem k populačnímu vývoji a nárůstu počtu škol vzniká školám problém s úbytkem žáků hlásících se k jejich studiu. Tato práce si klade za cíl zjistit, jak střední školy s tímto problémem bojují …více
Abstract:
Every entity in the profit or non-profit sector should follow within the framework of its activities, in order to remain competitive, the activities of PR and marketing communications. This also applies to schools and educational establishments. Due to the populations development and the growth in the number of schools there is a problem with the loss of school pupils reporting to their studies. This …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní