Bc. Petra Sinkulová
Master's thesis
Podpora prodeje a její metody a techniky
Sales Promotion and its methods and techniques
Abstract:
Tématem této diplomové práce je podpora prodeje a její metody a techniky. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Hlavním cílem je analýza a zhodnocení efektivity konkrétní kampaně podpory prodeje ve společnosti Stock Plzeň. Teoretická část je věnována problematice podpory prodeje v rámci komunikačního mixu a jejím jednotlivým formám, metodám a technikám. Zároveň je zde zmíněn vliv nových …moreAbstract:
The thesis deals with methods and techniques of sales promotion. It has both theoretical and empirical components. The main objective is an analysis and an evaluation of effectiveness of a specific sales promotion campaign in Stock Plzeň. The theoretical part of the thesis focuses on the issue of sales promotion within the communication mix, specifying its forms, methods and techniques. A special attention …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cotwh/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Zuzana Bělehradová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný