Markéta HUVAROVÁ
Bachelor's thesis
Asistent pedagoga působící v mateřské škole
Teaching assistant working in a kindergarten
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je čtenáři teoreticky vymezit problematiku asistenta pedagoga v předškolním vzdělávání a v rámci praktické části pak zjistit, jak vnímá svou pozici asistent pedagoga a jak tuto pozici vnímá pedagogický sbor vybrané mateřské školy, a identifikace faktorů, jenž ovlivňují spolupráci pedagogického sboru a asistentem vybrané mateřské školy. Autorka práce v teoretické části …moreAbstract:
The main aim of this bachelor's thesis is to theoretically introduce the issue of teaching assistant in preschool education. In the practical part, it aims to explore how teaching assistants perceive their position and how this position is perceived by the teaching staff of a selected kindergarten. Additionally, the study identifies factors that influence the collaboration between the teaching staff …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Veronika Vavrušková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUVAROVÁ, Markéta. Asistent pedagoga působící v mateřské škole. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Pozice asistenta pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání
Jitka SUŠANKOVÁ -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na 1. stupni základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Jaroslava Martinovská -
Spolupráce asistenta pedagoga působícího na 1. stupni ZŠ s třídním učitelem (z pohledu asistenta pedagoga)
Radim Vrána -
Účinná součinnost pedagoga, asistenta pedagoga a speciálního pedagoga při vzdělávání dítěte se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností
Dana Kubrychtová -
Asistent pedagoga na prvním stupni vybrané základní školy
Jitka Kochová Novotná