Asistent pedagoga působící v mateřské škole – Markéta HUVAROVÁ
Markéta HUVAROVÁ
Bakalářská práce
Asistent pedagoga působící v mateřské škole
Teaching assistant working in a kindergarten
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je čtenáři teoreticky vymezit problematiku asistenta pedagoga v předškolním vzdělávání a v rámci praktické části pak zjistit, jak vnímá svou pozici asistent pedagoga a jak tuto pozici vnímá pedagogický sbor vybrané mateřské školy, a identifikace faktorů, jenž ovlivňují spolupráci pedagogického sboru a asistentem vybrané mateřské školy. Autorka práce v teoretické části …víceAbstract:
The main aim of this bachelor's thesis is to theoretically introduce the issue of teaching assistant in preschool education. In the practical part, it aims to explore how teaching assistants perceive their position and how this position is perceived by the teaching staff of a selected kindergarten. Additionally, the study identifies factors that influence the collaboration between the teaching staff …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Vavrušková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUVAROVÁ, Markéta. Asistent pedagoga působící v mateřské škole. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Pozice asistenta pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání
Jitka SUŠANKOVÁ -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na 1. stupni základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Jaroslava Martinovská -
Spolupráce asistenta pedagoga působícího na 1. stupni ZŠ s třídním učitelem (z pohledu asistenta pedagoga)
Radim Vrána -
Účinná součinnost pedagoga, asistenta pedagoga a speciálního pedagoga při vzdělávání dítěte se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností
Dana Kubrychtová -
Asistent pedagoga na prvním stupni vybrané základní školy
Jitka Kochová Novotná